بدون دیالیز برای بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه با داغ فشرده سازی درمانی
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

بدون دیالیز برای بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه با داغ فشرده سازی درمانی

من بیماران CKD مرحله 4 است. دیالیز واقعا برای من دردناک است، به طوری که من آن را می خواهم نه دیگر، لطفا به من کمک کند، لطفا. بیمارانی که وضعیت مشابه دارند واقعا باید درک احساس در مورد این بیماران است. برای این مورد، ما نشان می دهد بیماران داغ فشرده درمان برای کمک به خلاص شدن از شر دیالیز.
چرا ما پیشنهاد داغ فشرده درمان؟
اول، ما باید در مورد دردناک از دیالیز برای بیماران فکر می کنم. در این روش درمانی بدون هیچ دردناک، فقط از طریق نرم افزار های خارجی با میکرو چینی پزشکی.
دوم، ما باید در مورد عوارض جانبی درمان های دیگر و داروهای فکر می کنم. در این روش درمانی با استفاده از داروها خالص چینی است که از گیاهان طبیعی بود. که عوارض جانبی درمان و داروهای خوراکی را کاهش دهد.
تاریخ و زمان آخرین اما مهم ترین موثر برای بیماران است. آن را درمان CKD با هدف بهبود گردش خون و استاز خون. در نتیجه عملکرد کلیه را بهبود می یابند و تعمیر آسیب کلیه به کلیه به دور از بیماری ها.
در حالی که هر دو درمان دو طرف، به طوری که داغ فشرده درمان. به آن نیاز دارد که بیماران هنوز هم برخی از ارزش های ادرار خاص. ادرار وجود خون تولید می شود، ادرار بدان معناست که کلیه هنوز هم خون را از طریق داشته باشند. به طوری که بخشی موثر دارو می تواند به ضایعات با خون است. به طوری که دارو نقش عملکرد واقعی خود را بازی برای درمان بیماری مزمن کلیه.
دیالیز و پیوند کلیه است که تنها انتخاب برای بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه است. اثر درمانی مهم ترین نکته برای شما است. با ما هم +86 18633865632 در تماس باشید: اگر شما علاقه مند در این درمان هستند، لطفا یک ایمیل به kidney-support@hotmail.com ارسال، شما می توانید واتساپ / وایبر استفاده کنید. ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند و شما یک تغییر بیشتر به یک زندگی بهتر با بیماری است.





:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 فروردين 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: